Page content

Fit op de keuring verschijnen bij defensie

Fit op de keuring verschijnen bij defensie

Volg het Back To The Basics trainingsschema!

Het Back To The Basics (BTTB) trainingsschema is het ideale schema om jezelf voor te bereiden op de keuringseisen van defensie en om militair te worden. Wanneer je je inschrijft op de site, dan ontvang je gratis het e-book met het BTTB schema in je mailbox.

Fit op de keuring verschijnen: een goede voorbereiding is het halve werk!

Om fit op de keuring te verschijnen, is het verstandig om jezelf goed fysiek voor te bereiden! Het volgen van het Back To The Basics trainingsschema helpt je hier perfect bij!

Ik stel mijzelf altijd de vraag: “Wat moet er gebeuren, dat deze training leidt tot succes? “Ik moet in elk geval niet lui zijn, dus hup omkleden en trainen.”

En begin te trainen.

 

Als je dit altijd tegen jezelf zegt, dan VOLG je het Back To The Basics (BTTB) trainingsschema ook echt.

Geen uitzonderingen.

 

Zeg ook niet tegen jezelf: ik ga dit schema volgen.

Maar zeg tegen jezelf:

Ik volg dit schema, dus wanneer is mijn volgende training?

 

Ga niet op zoek naar excuses, maar naar oplossingen.

Je moet ook niet op zoek gaan naar excuses, maar op zoek naar oplossingen.

Waarom lukt mij iets niet? Wat zit mij in de weg? Wat houdt mij tegen?

Denk in oplossingen.

 

Als je deze vragen stelt en zo de excuses wegwerkt, dan gaat het goed komen.

Iedereen kan 20 minuten op een dag vrij maken voor zichzelf. Tijd plan je in.

Plan je eigen tijd in.

 

Uiteindelijk investeer je in jezelf en heb je binnen 3 maanden ZICHTBARE en

MEETBARE resultaten! Je boekt VOORUITGANG! Daar gaat het om!

Investeer in jezelf.

 

Tijd moet je maken en JIJ plant zelf je eigen tijd in, dus investeer in jezelf en

maak die 20 minuten vrij in je drukke dagschema en volg het BTTB schema!

Volg het BTTB schema.

 

Een goede voorbereiding is het halve werk:

Het BTTB schema bestaat bovendien uit eenvoudige en alledaagse bewegingen, iedereen

kan dit. Om dit schema te volgen, hoef je alleen maar de volgende dingen voor te bereiden:

 

1). Je sportkleding klaar zetten. 

Doe dit nu meteen en lees pas verder wanneer je je setje met kleding klaar hebt gelegd op

je kamer of in een tas hebt gedaan.

 

2). Een tijdstip inplannen dat je gaat trainen.

Doe dit nu meteen, pak je agenda, of schrijf op een blaadje wanneer je deze week gaat trainen

en lees pas weer verder als je ten minste 3 sessies hebt ingepland.

 

Nu wordt het al simpeler.

Om het nog eenvoudiger te maken:

 

3). Het BTTB schema bij de hand hebben.

Als je je hebt ingeschreven op de site dan heb je het e-book ontvangen met daarin het BTTB schema.

Zorg dat je het BTTB digitaal voor het grijpen hebt, of print deze uit.

 

Heb je je nog niet ingeschreven, dan kun je dat hier alsnog doen:

[wm4optin id=1402472558]

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu wordt het helemaal simpel:

 

1). Op jouw ingeplande tijdstip trek je je vooraf klaargelegde sportkleding aan.

2). Je pakt het BTTB schema erbij (vanaf de computer of je hebt het schema geprint).

3). Je begint met trainen.

 

Na 20 – 30 minuten ben je klaar en heb je mega efficient en effectief aan jezelf gewerkt!

Geweldig, want deze training sessie pakt niemand meer van je af!

 

Doe na het sporten je kleding meteen in de wasmand of in de was, zodat je ‘op de powercurve’ blijft. Mocht je lang je sportkleding aan moeten houden om de een of andere reden, leg dan ook een vers shirtje klaar om aan te trekken na de workout. Dat houd je warm.

Zorg dat dit een routine wordt.

 

Vanuit mijn eigen ervaring:

Ik heb 3 standaard setjes sportkleding klaar liggen, waardoor ik standaard 3x per week kan trainen, zonder een keer mis te grijpen. Eind van de week draai ik de was en ben ik weer klaar voor de nieuwe week om te beginnen.

Lekker simpel en overzichtelijk. 

 

Ik noem dit ook wel het KISS-principe: Keep it simple, stupid… 😉

Kortom:

Een goede voorbereiding is het halve werk!

Keep it Simple, Stupid (KISS)!

 

Succes! Djack littel

Mocht je vragen hebben, laat dan hieronder een reactie achter:

Comment Section

0 reacties op “Fit op de keuring verschijnen bij defensie

Plaats een reactie