Page content

Vet percentage verlagen of gewicht verliezen?

Vet percentage verlagen of gewicht verliezen?

Dat vereist een andere aanpak dan dat je wellicht gewend bent. Het is de kunst om elke dag maximaal gebruik je te maken van de fase van je natuurlijke vetverbranding zonder energieverlies en zonder hongergevoel. Daarnaast is het wel vereist dat je je minimale dagelijkse hoeveelheid voedingsstoffen binnenkrijgt, zodat je spieren kunnen herstellen en aansterken. Dit betekent dus niet dat je minder moet gaan eten, maar juist begrijpt waarom en wanneer je wat eet.

De gouden regel van het verlagen van je vetpercentage en/of gewicht verliezen blijft hetzelfde:

“Je valt af wanneer je minder calorieën binnenkrijgt, dan je lichaam verbruikt.”

Gezonde lifestyle qua voeding

De meest gangbare en bekende manier die men nu kent, is om 6x per dag kleinere maaltijden te eten. Maar wat veel (heel veel) mensen vergeten (en dus verkeerd doen…) is dat je ECHT kleine maaltijden moet eten waarbij het totaal van de 6 maaltijden niet over je dagelijkse hoeveelheid calorieën heen gaat.

En daar gaat het 9 van de 10 keer mis… Mensen eten voor hun idee ‘weinig’ (6x kleine maaltijd), maar de resultaten komen er maar niet… Probleem: in de dagcyclus van 24 uur eten ze in totaal meer dan de dagelijkse hoeveelheid calorieën…

Hoe kan het beter?

Ik ga al wat jaartjes mee in de wereld van fitness en voeding. Vanuit mijn eigen ervaring als personal trainer heb ik inmiddels al bijna duizend jongeren geleerd hoe ze fit worden voor de defensie keuring en op welke wijze ze het beste resultaat uit hun trainingen kunnen halen.

Ben jij tussen de 16 en 20 jaar en wil je wat meer vet verliezen of gewicht kwijt voordat je aan de militaire keuring of opleiding begint? Of train je hard en wil je graag zichtbare resultaten zien? Lees dan verder, dan is dit iets voor jou!

Een goede vriend van me, Mark van Oosterwijk, heeft een succesvol programma ontwikkeld, waarmee je gegarandeerd succes hebt om vet te verliezen. Hij heeft daarmee een nieuwe trend op de markt gezet op het gebied van diëten en afslankprogramma’s.

Dankzij zijn programma leer je op gestructureerde wijze maximaal vet te verbranden, en dit zonder energieverlies, zonder hongergevoel en zonder anders te hoeven koken of eten.

Nu ben ik geen fan van diëten en afslankprogramma’s, omdat het vaak om tijdelijke acties gaat (omdat het niet vol te houden is vanwege teveel hongergevoel, of te eenzijdige voeding), waarna men weer terugvalt in het oude eetpatroon… en vervolgens weer aankomt. Dit wil je niet.

Omdat mijn goede vriend Mark zulke gave resultaten boekte en zijn lage vet percentage (van 10%) al zo lang kan handhaven zonder problemen, werd ik toch wel nieuwsgierig naar zijn methode: hoe doet hij dat toch?

Omdat ik graag afwissel in mijn trainingen om een trainingsprikkel te blijven geven aan het lichaam, dacht ik laat ik dit ook eens uitproberen op het vlak van voeding. Misschien levert het een nieuw inzicht op, je weet maar nooit!

Klik hier om direct meer te lezen over dit programma >>

Let’s do it!

vet verliezenAfgelopen week (2 oktober) ben ik begonnen met dit programma en merk nu na 1 week al resultaat: op eenvoudige wijze gaat mijn vetpercentage omlaag: super tof! Om die reden wil ik graag deze kennis met jou delen, want wellicht heb jij er ook baat bij!

Dankzij de inzichten uit zijn programma heb ik zijn tips en adviezen verwerkt in mijn dagelijkse ritme en boek ik toffe zichtbare en meetbare resultaten! Dankzij de tips uit dit programma lukt het om langer in de fase van vetverbranding te blijven zitten.

Je hoeft er niet anders voor te koken of speciale gekke recepten te maken. In het programma wordt dit stap voor stap uitgelegd en kun je direct aan de slag en kun je de volgende dag al meetbare resultaten zien. Ideaal en supergaaf!

Voor mij werkt het programma echt top en is het zo makkelijk toepasbaar dat ik dit elke dag ga blijven doen, totdat ik ook op die 10% zit. Eens zien hoe lang dat duurt.

Toen ik vorige week begon, zat ik (blijkbaar; ik had geen idee) op 24%… Ik ben benieuwd hoe snel ik naar die 10% kan komen: doe je met me mee :)?

Juist als je scholier bent of bijvoorbeeld met een gezamenlijke pot mee eet, of met wat er thuis op tafel wordt geserveerd, dan is dit ook een ideaal programma voor jou.

Klik hier om meer te lezen over het programma >>

 

Met sportieve groet!

Gr,
Djack 🙂

 

Lees hier verder:

Resultaten week 2 >>

Resultaten week 3 >>

Resultaten week 4 >>

Comment Section

1 reactie op “Vet percentage verlagen of gewicht verliezen?


Door Harry Littel op 27 december 2015

De inhoud van dit boekwerkje leest gemakkelijk. Is helder, duidelijk. Ik ben 62 en dus geen sporttype meer, die tijd ligt achter me. Wel heb ik alle overige regels in acht genomen. Bij de start woog ik 123 kg. ik ben nu 8 weken verder en ben 8 kilo vet kwijt. iedere week 1 kg. het werkt, het werkt echt. Ik raad iedereen met een overtollige massa vet (net als ik) dit boekwerkje aan te schaffen en de daarin verkondigde “levenswijze” te volgen. Ik ga zeker nog 5 weken door. Ik wil naar de 110. Wanneer (en niet “als”) ik op DAT punt ben aangeland, meld ik mij weer om dit succes met jullie te delen. Go for it!!

Plaats een reactie