Wauw! In 90 dagen (!) 

Beter Slapen, Beter Eten en Beter Trainen!

Bouw in 90 dagen aan de

BESTE VERSIE van jezelf!

Op 1 oktober startte ik met 100 mensen de eerste groep om in een 3 maanden challenge om al mijn kennis te delen op het vlak van Beter Slapen, Beter Eten en Beter Trainen.

.

Omdat we inmiddels een programma hebben gebouwd met modules die je ook in eigen tijd en in je eigen tempo kunt volgen, is het mogelijk om jezelf VANDAAG nog in te schrijven en om mee te doen!
.
Ik deel mijn kennis op het vlak van routines bouwen, gewoontes creëren en genieten van positive addictions waarin alles vanzelf gaat.
.
3 maanden lang gaan we bouwen aan jouw BESTE VERSIE om dit jaar, ondanks alle COVID-ellende en gekkigheid, toch goed af te sluiten ☀️🏆🔥💪
.
Zodat we 2021 straks meteen op VOLLE KRACHT kunnen aanvallen (ik hou van short-term en long-term planning) 🔥🔥🔥
.
Inschrijven kan via onderstaande link op deze pagina ✅
.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt (wie het eerst ook lekker 5 uur diep slaapt op basis van mijn deep sleep tips en tricks 😄👌).
.
Er zijn slechts 100 plekken beschikbaar, dus wees er snel bij!

.

We gaan ervoor! 🔥🔥🔥

null

Wat ik kan, kan jij ook:
5 uur DEEP SLEEP per nacht!

Wil jij hier vanaf?

  1. Slapeloze Nachten
  2. Gebroken Wakker worden
  3. De dag dat je uitgeslapen wakker bent geworden, kun je je niet meer herinneren.
  4. Geen idee wat je moet eten op een dag
  5. Wat is goed eten voor mij?
  6. Energie dips in de middag
  7. Geen Energie aan het eind van de avond
  8. Chaotische Dagen
  9. Je bereikt je doelen met moeite of helemaal niet
  10. Je wil wel fit worden, maar je hebt geen idee welke oefeningen je moet doen
  11. Je traint, maar boekt al heeeel lang geen vooruitgang meer
  12. Je traint al een tijdje maar het lijkt alsof je steeds meer last van blessures en ongemakken krijgt

Wil jij hier naartoe:

  • Een onverslaanbare ROUTINE om dag in dag uit het beste uit je dag te halen
  • Hoe zou het voor je zijn als je elke week tevreden kunt terugkijken op de resultaten die je geboekt hebt
  • Krijg grip op je doelen en werk hier stap voor stap naartoe met een systeem en een plan
  • Gebruik Special Forces Technieken om jouw Power en Productiviteit te boosten!
  • Bereik de ideale slaap verhouding van 80/20 diepe slaap/lichte slaap (de meeste mensen hebben deze verhouding andersom!)
  • Bereik meer dan 2 uur DEEP SLEEP per nachtrust alleen al in de eerste 30 dagen!, en bouw dit uit naar 4 a 5 uur DEEP SLEEP per nacht!
  • 3 maanden lang online begeleiding via onze ledenomgeving op jouw routines, gewoonten en positive addictions.


Schrijf je nu in, en verzeker jouw plekje! Na je inschrijving krijg je DIRECT TOEGANG !

Op basis van jouw sport doelen, krijg je een persoonlijk trainingsschema t.w.v. 37 euro als BONUS

Een schema speciaal op maat, zowel voor hardlopen als voor kracht/uithoudingsvermogen (je ontvangt beiden).